70
/ 100
Szukasz rzetelnego biura rachunkowego w Poznaniu?
Najlepiej ocenione Wrocławskie biuro rachunkowe już w Poznaniu
Księgowość Poznań
%
RABATU przez pierwsze 2 miesiące
W ramach obsługi księgowej M&B Biuro Rachunkowe wykonuje następujące czynności:
Lista wszystkich czynności
- Nadzór głównego księgowego nad prowadzoną dokumentacją księgową.
- Dokonywanie zapisów w księgach.
- Zgłaszanie, aktualizacja oraz wyrejestrowywanie podmiotu jako czynnego podatnika podatku VAT/VAT-UE.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
- Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT.
- Bieżąca weryfikacja poprawności otrzymanych oraz wystawianych faktur VAT.
- Bieżąca weryfikacja obowiązku podatkowego dla krajowych oraz zagranicznych operacji gospodarczych.
- Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy.
- Rozliczanie zobowiązań podatkowych.
- Sporządzanie deklaracji VAT/VAT-UE.
- Sporządzanie JPK.
- Przygotowywanie przelewów na zobowiązania podatkowe.
- Sporządzanie paczek przelewów za faktury do autoryzacji Klienta.
- Kontrola poprawności wpłat do Urzędu Skarbowego.
- Sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej PIT-36 dla podatników rozliczających się na zasadach ogólnych, czyli wg. skali podatkowej.
- Sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej PIT-36L dla podatników rozliczających się podatkiem liniowym.
- Reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym podczas czynności sprawdzających i kontrolnych w zakresie podatku dochodowego PIT-28 oraz VAT.
- Sporządzanie pism w sprawach księgowych i podatkowych.
- Bieżące informowanie Klienta o zmianach prawnych w rachunkowości i podatkach.
- Kontrola limitów oraz czynników mających wpływ na uzyskanie lub utratę prawa do danej formy opodatkowania.
- Zgłoszenie do ZUS i wyrejestrowanie płatnika składek.
- Zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego i wyrejestrowywanie.
- Naliczanie składek na ZUS (ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne i funduszu pracy).
- Kontrola poprawności wpłat do ZUS.
- Aktualizacja danych w ZUS – sporządzanie deklaracji (np.: DRA, RCA, RMUA, ZUA, ZZA, ZCNA, ZIUA, ZWUA) oraz informacji ZUS IWA.
- Sporządzanie pism w sprawach ZUS.
- Reprezentowanie Klienta przed ZUS i podczas kontroli urzędu.
- Wsparcie biznesowe Doradcy Klienta.
- Wykonywanie czynności sprawozdawczych, np. do GUS.
- Przechowywanie rozliczanej dokumentacji.
NEGOCJUJ WARUNKI
Cenimy sobie przyjazną atmosferę i zadowolenie naszych klientów dlatego podobnie jak oni po prostu zadzwoń lub zostaw kontakt do siebie w formularzu na początku lub na końcu strony. Skontaktujemy się z Tobą i zaproponujesz nam swoje warunki współpracy. Gwarantujemy Ci, że na pewno się dogadamy i będziesz zadowolony.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności