70 / 100

Szukasz rzetelnego biura rachunkowego w Poznaniu?

Najlepiej ocenione Wrocławskie biuro rachunkowe już w Poznaniu

Księgowość Poznań

%

RABATU przez pierwsze 2 miesiące

W ramach obsługi księgowej M&B Biuro Rachunkowe wykonuje następujące czynności:
Lista wszystkich czynności
  • Nadzór głównego księgowego nad prowadzoną dokumentacją księgową.
  • Dokonywanie zapisów w księgach.
  • Zgłaszanie, aktualizacja oraz wyrejestrowywanie podmiotu jako czynnego podatnika podatku VAT/VAT-UE.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT.
  • Bieżąca weryfikacja poprawności otrzymanych oraz wystawianych faktur VAT.
  • Bieżąca weryfikacja obowiązku podatkowego dla krajowych oraz zagranicznych operacji gospodarczych.
  • Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy.
  • Rozliczanie zobowiązań podatkowych.
  • Sporządzanie deklaracji VAT/VAT-UE.
  • Sporządzanie JPK.
  • Przygotowywanie przelewów na zobowiązania podatkowe.
  • Sporządzanie paczek przelewów za faktury do autoryzacji Klienta.
  • Kontrola poprawności wpłat do Urzędu Skarbowego.
  • Sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej PIT-36 dla podatników rozliczających się na zasadach ogólnych, czyli wg. skali podatkowej.
  • Sporządzanie rocznej deklaracji podatkowej PIT-36L dla podatników rozliczających się podatkiem liniowym.
  • Reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym podczas czynności sprawdzających i kontrolnych w zakresie podatku dochodowego PIT-28 oraz VAT.
  • Sporządzanie pism w sprawach księgowych i podatkowych.
  • Bieżące informowanie Klienta o zmianach prawnych w rachunkowości i podatkach.
  • Kontrola limitów oraz czynników mających wpływ na uzyskanie lub utratę prawa do danej formy opodatkowania.
  • Zgłoszenie do ZUS i wyrejestrowanie płatnika składek.
  • Zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego i wyrejestrowywanie.
  • Naliczanie składek na ZUS (ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne i funduszu pracy).
  • Kontrola poprawności wpłat do ZUS.
  • Aktualizacja danych w ZUS – sporządzanie deklaracji (np.: DRA, RCA, RMUA, ZUA, ZZA, ZCNA, ZIUA, ZWUA) oraz informacji ZUS IWA.
  • Sporządzanie pism w sprawach ZUS.
  • Reprezentowanie Klienta przed ZUS i podczas kontroli urzędu.
  • Wsparcie biznesowe Doradcy Klienta.
  • Wykonywanie czynności sprawozdawczych, np. do GUS.
  • Przechowywanie rozliczanej dokumentacji.

NEGOCJUJ WARUNKI

Cenimy sobie przyjazną atmosferę i zadowolenie naszych klientów dlatego podobnie jak oni po prostu zadzwoń lub zostaw kontakt do siebie w formularzu na początku lub na końcu strony. Skontaktujemy się z Tobą i zaproponujesz nam swoje warunki współpracy. Gwarantujemy Ci, że na pewno się dogadamy i będziesz zadowolony.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności